Jan 11, 2010

KUAT..??

Lelaki adalah manusia yg dijadikan kuat dr pelbagai segi dan mempunyai pelbagai kelebihan, cntohnya kelebihan dr segi kepimpinan, pemikiran & len2...

tapi ada yg memilih utk menolak semua tu..ish3..teghuk bebenor


GEJALA MAK NYAH...!!! Yaa itulah dia yg ak nk sembangkan skit ngn hgpa smua..

Bleh dikatakan MAk NYAh(Spesis slain prempuan & Lelaki) sprti dah dihukum didunia..yela kan mereka dikeji, dimaki dan dianggap sbgai smpah.. Tpi mreka rlex ja..Tabah..!! YEla kan lelaki tu kuat..haha..


Dan kita mmg bleh bezakan maknyah dgn mudah kerna kebanyakan mak nyah terserlah ciri2 kelakiannya cntohnya berbadan tegap..!! tgan ketul2, bdan mcm bouncer.... OK x pyah ckp bebyk, tgok ni :

klu kna lempang ngn dia ni bleh bengong 3,4 hari..seramnya


Ternyata mereka hnya membuatkan diri mereka jd lebih huduh..tapi itu la mereka nak sngt..haih..

OK smua ikut sy ye..

1,2 UUwwwweeeeeeeekkk

1,2 UUwwwweeeeeeeekkk

1,2 UUwwwweeeeeeeekkk
muntah hijau dibuatnya


Tp cm besa..teknologi makin maju dan hasilnya laki bleh tukar jd pmpuan smpai mcm ni skali :



Seriously dia ni mmg MAK NYAH..!! Nama dia NOng Poy..!!

Bygkan kLu smua mak nyah mcm ni, mmg bahaya..silap hari bulan boleh terkawen ngn MAK NYAH..hiii xmaula ak..

Selamat la laki yg nak jd mak nyah kebanyakannya x kaya..klu x smua da pgi buat operation..



Lelaki mmg secara fitrahnya kuat tp ternyata laki yg jd mak nyah ni sgt lemah..!! mudah digoda syaitan utk mengikut nafsu mereka sndiri..!!

Kepada sesiapa yg ada niat nak jd mak nyah, udah2 la..

APA YG KTA ADA & APA YG KTA DAPAT SEMEMANGNYA DA CKUP & TERBAIK UTK DIRI SENDIRI


41 comments:

fiD said...

perh! aku nak badan taf ala2 tue la,,, tapi nape pondan lak dapat nie! arh!

master teddy said...

eww~~

gle geli mak nyah bju merah tu.haha..

tp yg bwh tu bley tahan.

haha..tp pape pon sy masih normal.itu pasti! =P

akuKah.. said...

giler cun nyer nong poy tu...
aku yg pompuan pn rs terpikat...hahaha

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

setuju dengan akuKah.cantik ah nong poy.

panggiL guA siv. said...

cun syial!!!

y@n@ M!B said...

nong poy tu mak nyah terbaekk..body aku pn x cemtu kut..ceh (-_-")

err..kamoo ni pernah kena ngurat oleh maknyah ke?? lariiiiiiiiikkkkk.... \/(^_^)

sharamli said...

b0leh x kal0 nk bentuk bdn cm k0rang 0rg laki ni..xnak b0ng0l2 kat atas kat bawah...ha3

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

wey naseb aku ppuan. kalo aku laki da lame ajak poy tu kawen. lawa siot.

BezBuddy said...

hehe...lau ak kene lempang tercabut pale trus kot...haha
ntah pape je dorg ni....

Frodo Baggins said...

produk thailand jugak yg gebuzz no. mau tergoda kalau x tau beliau ni laki. yg itam2 si tampik maggis tu, perghhhh ~~ terbaik dari ladang wa cakap! sekali hentak kepala ko, berterabur!


muahahhahahha


>>__________<<

Frodo Baggins said...

produk thailand jugak yg gebuzz no. mau tergoda kalau x tau beliau ni laki. yg itam2 si tampik maggis tu, perghhhh ~~ terbaik dari ladang wa cakap! sekali hentak kepala ko, berterabur!


muahahhahahha


>>__________<<

SasHa Lee said...

lawa seh..nong poy tuii..sebaek aku pompuan..hehehe

911 said...

Auuuuwwwwww.... ades yg bawah tu klu silap boleh termengorat tu... hishhh

eKyN said...

duh.tgode aku skjap..

tp best gak kwan ngn laki lembut ni huhu...dorg ade yg xmampu nk ubah da..ok fine..act boleh d slamatkan lgi..dgn hati yg kuat n iman yg tggi..

laki lembut ni lbih mmahami..banding laki yg kasar! haish~
mostly gay n laki lmbut tu ade rupe...tp pe ke bdoh sgt nk jadi cantek....adoii...... laen r aku nk jadi macho...hakhak

Kojack de Alloohaa said...

to FID :
err jd pondan bru bleh dpat bdan cmtu kot..hahaha

to master teddy :
ak pon normal..jantan sejati..haha

to akuKah :
hahaha..hg pn terpikat apatah lg laki2 di luar sana..ahahaaaa

to •·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• :
siap jd model bikini lg tau

to panggiL guA siv. :
syial pny cun

to y@n@ M!B :
haha..xpa2 hg tulen,dia tu palsu..

♥ p a n y ♥ said...

sgt seram penah kne tengking dgn maknyahh. sore besauuu kaooooo. tersedak kot aku dengor. hahaha

.millalara. said...

euwwwwwwwwwwwww.. gila serabai mak nyah badan pejal2.. uweeeeeeeeekkk (kaler ijau)

Decorater [MisS N] said...

weyh,aku takut tgk gambar laki yg seksi tuh weyh...seksinye...kalah aku!!!

Decorater [MisS N] said...
This comment has been removed by the author.
comel said...

caye x caya
mesti semua pemberi comet di atas akan copy paste kat google search
then cari pasal NOng Poy
eh eh....

Kojack de Alloohaa said...

to sharamli :
hahahaha..x cantik ke bonggol2..?

to .::tAk AdE pErAsaaN::. :
ahhaa..tu la mmg x prsan dia laki..cunnyer

to BezBuddy :
haha..bhya woo..

to Frodo Baggins :
eleh hg tau dia laki pon ttp tergoda jgak kan,..haha
eh2 tergoda ngn tampik mggis tu ka frodo..?? hahaha

to SasHa Lee :
ya btul..secantik hg la kot

Kojack de Alloohaa said...

to 911 :
aauuuww jgak..hahaha seram ak

to eKyN :
eee..ada rupa ke..cba hg tgok yg pkai bju merah tu..ada rupa ke tu..hahhaha

to ♥ p a n y ♥ :
llaariiiii..!!klu kna lempang mau bengong dibuatnya

to .millalara. :
nyahny..klu jd laki da macho da

to Decorater [MisS N]:
ha'ah kan..hg pon x seksi cmtu..

to comel :
hehehe..i bet ur right..!!

Deco [MisS N] said...

jack..watla pasal perempuan maskulin lak.....haha..aku terjumpe perkataan baru kat kedai buku: neomaskulin..ko tau tak mksudnye? yg otak aku smpt scan,mksudnye lelaki yg mempunyai ciri2 terbaik dr lelaki yg terdahulu dan mengusai kebaikan lelaki zaman skrg..ntahla betul or tak...ko kupas isu maskulin2 nih.......hehe...... aku suke mengkomen kan? alaaa, bukan kene bayar pon lau komen bny2 kat blog ko nih kan???????
hehe

Kojack de Alloohaa said...

pmpuan maskulin..?? pengkid la kan..
neomaskulin tu cm pnah dgr..nnt ak try la wat post psal tu

komen ja bpa byk yg hg nak...no hal la nurul oi..hehe

mushy~tah said...

nongpoy tu de BF taw..hahahaha

Deco [MisS N] said...

pengkid? tak semestinya la....perempuan normal tapi ade ciri2 maskulin...die still ag terpaut ngan lelaki....

alaaaaa,pggil deco dh la

zuana's dear diary said...

ish lawa la nang poy tuh.. ore siam meme chumel2.. ore2 kelate ramai kawin nga ore siam.. cun lorh.. hehehe tp arapnyer bukan maknyah laa.. kwa3 kpd kaum adam.. sila cek tol2 ketulenan wanita itu sblm kawin yaa.. hahahaha ehh yg pasti aku tulen!!! hahahaha

zuana's dear diary said...

ish lawa la nang poy tuh.. ore siam meme chumel2.. ore2 kelate ramai kawin nga ore siam.. cun lorh.. hehehe tp arapnyer bukan maknyah laa.. kwa3 kpd kaum adam.. sila cek tol2 ketulenan wanita itu sblm kawin yaa.. hahahaha ehh yg pasti aku tulen!!! hahahaha

imHepPie said...

aku tau dlm diam ko pendam prasaan pda dorg2 ni smua kan..kan??

Kojack de Alloohaa said...

to mushy~tah :
mst la ada kan..da cun cenggitu..

to Deco [MisS N] :
ooo..cenggitu pon ada ka..?? haha yolah ak try la cari2 ya deco..

to zuana's dear diary :
eh apa buktinya hg ni tulen..haha lawak ja nooo

to imHepPie :
oohhooii...ak nak kenenkan ngn hg ja la..huhu

Eazy Izzuddin said...

haiyok
serams..
huhu

~ a for ana ~ said...

yeyek!!!!!hahahah...

Che Li said...

perg gli siot np yang bawah negro tue, tp yang bawah mmemang bahaye..selisih siot..

Deco [MisS N] said...

ai kojack...aku dok terjah blog ko dr smlm tp tak dpt nk jerit kat kotak jerit..(lambat loading)...aku kat kg skrg nih....hihihi...

Kojack de Alloohaa said...

to Eazy Izzuddin :
yaa..seram dan menyampah serta memualkan

to ~ a for ana ~ :
ok jom sesama...uuuwweeeeekkk

to Che Li :
hmm x prsan dia mak nyah kan..cun lg tu

to Deco [MisS N] :
laaa..org dok sbuk blaja,hg plak blik kmpg..ish geramnya ak..

twin warriors88 said...

oh nong poy... nong poy.... nong nong nong nong poy... haha

Kojack de Alloohaa said...

to twin warriors88 :
haa arep klu hg nak amek ler..eee mak x suka nyah..huhuhu

Teech Airil Haimi said...

Assalamualaikum, maaf tumpang lalu di weblog saudara...

Saya sebenarnya tengah surfing cari info tentang lelaki, terjumpa tampalan menarik ni. Seronok juga baca.

Bila agaknya akan siap tampalan tentang label 'lelaki neomaskulin' itu pula? Teringin baca pendapat saudara.

Maaf ya ganggu, salam hormat!

Kojack de Alloohaa said...

Hmmm..sori la ya..ak pn da lama tggl blog ni..sbuk skit..bru nak mula menulis blik..

ISh xdanya ganggu..msuk la bila2 masa yg hg suka..

Rosalinda Dayana said...
This comment has been removed by the author.
Rosalinda Dayana said...

"Bleh dikatakan MAk NYAh(Spesis slain prempuan & Lelaki) sprti dah dihukum didunia..yela kan mereka dikeji, dimaki dan dianggap sbgai smpah.. Tpi mreka rlex ja..Tabah..!! YEla kan lelaki tu kuat..haha.."

"Lelaki mmg secara fitrahnya kuat tp ternyata laki yg jd mak nyah ni sgt lemah..!! mudah digoda syaitan utk mengikut nafsu mereka sndiri..!!"

i ada 2, 3 orang kawan opis yang jadi maknyah. ada yang pakai rambut palsu datang kerja. tapi bila malam berubah...
memang peneriaan masyarakat berbeza, apatah lagi membabitkan hukum agama... Mereka ni penuh creativity... akal pemikiran mereka setanding lelaki... sebab tur banyak golongan ini yang profesioanal... mereka ini semua kebanyakkanya rajin, sebab mereka mempunyai sifat rajin seperti wanita… Tetapi manusia tidak terlepas dengan godaan syaitan... sebab tur mereka mempunya nafsu 'ala-ala perempuan'

berbalik kepada fitrah kejadian lelaki dan wanita... lelaki di berikan 9 akal dan wanita ada 9 nafsu...

pada hukum sains, lelaki yang maknyah dari kecil (bukan jadi bila dah besar - pengaruh rakan) mempunyai hormon wanita yang tinggi dalam diri mereka yang mempengaruhi pemikiran dan naluri mereka serta memikir dan merasakan diri mereka wanita. Memang ini sukar untuk di ubah berbanding maknyah yang terhasil ketika dewasa...

dulu saya sering menyalahkan mereka, tanpa memahami mereka. bila kenal, bergaul dan memahami mereka, ternyata mereka tidak minta untuk dilahirkan begini. pada mereka, kalau berpakaian lelaki tetapi cara berjalan dan berperwatakan lembut (bukan buat-buat) tetap orang mengata...
"Pondan, Bapuk, Darai, Ponen, Maknyah"... tetapi berapa banyak antara anda semua yang cuba mendekati mereka dan menyelami seterusnya sedaya upaya membimbing mereka ke jalan yang benar???? Beranikah anda bergaul dan berikan mereka motivasi dan semangat untuk berubah, bukan menyalahkan mereka seperti ini...

Walaupun lelaki adalah kuat, tetapi bila mereka berdepan godaan syaitan, mereka akan lemah... walaupun lelaki sejati sekalipun, mereka juga tidak terlepas dari melakukan dosa (maksiat, judi, arak, dadah dan lain-lain)... adakah mereka kental dan tidak lemah seperti maknyah... walaupun mereka ada 9 akal mampu berfikir mana dosa dan pahala, tetapi bila nafsu menguasai diri, 8 akal mereka akan mati... yang ada cuma 1 akal untuk memikirkan dosa dan pahala...

Ingatlah lelaki akan lemah dengan wanita, terutama pada air matanya dan godaan mereka... Lelaki sejati pun lemah pada godaan dan pujuk rayu wanita, inikan pula maknyah yang lemah pada perkara berkaitan wanita (baju, pakaian, solekan, pergaulan dan sebagainya), ditambah lagi dengan naluri mereka… Lihatlah betapa beratnya dugaan yang mereka terpasa tempuhi berbanding lelaki sejati… mereka terpaksa berdepan dengan naluri songsang mereka, godaan syaitan, kutukan dan hinaan masyarakat, penerimaan masyarakat, dan kehendak dan tuntutan semasa. Jadi bantulah mereka… jangan lah terus menyalahkan mereka… tanpa kita yang normal ini menolong mereka, mereka akan terus hanyut…

Menyalahkan orang memang mudah... tetapi mengaku bersalah memang susah...

Tepuk dada, tanya selera...

dah ramai maknyah yang back to normal bila berkawan dengan saya... cuma saya berdepan dengan seorang maknyah yang sukar untuk diubah ke asal... berwajah ayu dan senyuman manis seperti wanita, berbaju kurung dan bertudung seperti wanita, bersuara dan bentuk badan seperti wanita... sopan santun dan lemah lembut selayaknya wanita, serta membataskan pergaulan seumpama dia wanita... saya dah mati akal untuk membawanya ke pangkal jalan... faktor kerjayanya juga menjadi penghalang juga... tapi saya akan cuba... doa-doakan saya...

renung-renungkan dan selamat beramal...