Oct 25, 2009

KaRangaN ManTop..!!


Ahaha..ak dpt stu dokumen brupa karangan drpd ASH..!!

Xtau la nak gelak or nak sdih...wwaahahahaaaahhuuhhuuu..(glak pastu nangis)



klik utk lbih besor
klik utk lbih besor
klik utk lbih besor



Ak ingt dlm drama ja jd cmni.....hehe

Oct 19, 2009

KulOp My Fren

Adoyaaiii…skali lg ak da tgglkan blog ak bersawang………..sori-mori smua..

Ak nak bgtau stu kisah kat hgpa smua…..

Di suatu tempat bernama Kampung Pasir Pendek di negara ISketambatu tggal la Kulop ngn ibunya(Mkcik SEnah)

Al-kisahnya si Kulop ni da kemaruk sngt nak kaWen…

AKAN TETAPi….KulOp ngn ibunya sngt miskin..kais pagi makan nasi kosong..ptg2 plak x berkais(x makan la mksdnya tu).... umah pon xda..dok dlm pondok ja


So klu nak kawen, nak bg bini dia makan apa..?? xkan makan nasi kosong jgak..mst la kena ada umah, kereta n mcm2 lg..senang ckp kena kaya la..kena byk duit..

Melihatkan KuLop yg sdih, Mkcik Senah pn bertindak dan memulakan operasi mencari menantu..hehehe

Stiap pmpuan yg dia jmpa akan ditnykan ngn soklan “Kcik atau besar..??”

Smpai ada skali tu Mkcik Senah kena marah sbb tny soklan tu kt JENAB(pmpuan pling GEMUK dlm kampong)


Mkcik Senah : Kecik atau besar..??

JenaB : eh2 makcik ni..tau la sy besar, nak kutuk2 plak..kang x psal ja sy cepuk muka mkcik yg kerepot tu..bertambah kerepot plak nnt…tua ke x tua sy x kira…huuaarrgghh..bkin panas btul la..huh..!!


Lpas pusing 1 kmpg, x tercapai objektif ibu kulop…

Dia sngt berharap ada pmpuan yg akan jawab kecik..tp smuanya jawab besar..kuciwa btoi…

Ikut teori Mkcik Senah..klu sorg pmpuan tu bg jawapan "kecik" kpda soklan td tu, mksdnya pmpuan tu x perlukan rumah besar, x perlu keta besar, x perlu makan besar n mcm2 besar lg la..hoho..


Tapi..da rezeki kuLop..ada jgak org sudi kawen ngn kulop.. SIAPA…???

JENAB..!! arrrgghh kenapa..??

Of coz la sbb Jenab ska yg kecik2…lgi satu, JeNab rsa klu kawen ngn KulOp, bleh jd kurus & kecik sbb x bleh makan byk..

So termeterai la stu ikatan perkahwinan antara mereka berdua….haaaaaaaaaaaa

Oleh itu, kpda sesiapa yg gemuk,, kawen la ngn org miskin..nescaya bleh dpat bentuk bdan yg anda inginkan..




After Before

Ni la Jenab lpas setahun kawen ngn KulOp..sori ler Jenab ni terseksi plak

Oct 7, 2009

ABih DA...

Peh..agak lama x update, bersawang da pon..haha.. ok ari ni ak nak santai smbil mengarut ja…

5 OCTOBER 2009

Aku terjaga setelah handphone ak terjerit-jerit hasil alarm yg ak set..jam mnunjukkan pkul 6.30pgi..

Ak tgok tentative expoconvo 09 utk hari ni..Pastu ak bawak kuar bju expoconvo yg ak bsuh dgn teknik PERFUMING dan AIR CLEANING(ltak bwak kipas)..

Dlm keadaan mamai, ak capai tuala n msuk ke dlm blik air.. Tgh2 ak gosok gigi bru ak tersedar..expoconvo 09 da abih da..waaarrrrggghhhh…

Utk Pengetahuan smua : eXpoconvo 09 bermula dr 29/9/09 shgga 4/10/09

29&30hb - pameran & eXponiaga shja

1-4hb - pameran & eXponiaga & acara

Adoyaaiii.....trasa lain mcm ja…ak pon x jd bersiap awl2 n trus landing blik atas katil…

Pnat, Letih, Lemas, Stress, Geram, Nyampah smuanya da HILANG dan DiGANTI ngn rsa HEPI, GIRANG, LEGA & KEPUASAN yg melampau…WOOOOOHHHOOOOOOOOOOOOOO…………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tp ada rsa x sdap dlm kepala otak ak ni sbb ak rsa mcm byk ja slah ak kt bdak2 eXpoconvo ni…

Of coz la xda apa yg ak mmpu buat slain mntak maap kt hgpa smua…

- Mgkin kengkadang tu ak termarah or agak kasar..

-mgkin kengkadang tu ak x layan hgpa..

-mgkin kengkadang tu ada yg seram tgok muka ak yg mcm pengganas yg sedang mencari mgsa utk dicepuk…

-mungkin kengkadang hgpa nyampah dngr ak ngarut…

-mungkin mcm2 lagi la….

Trima kasih byk2 ak ucapkan sbb kerjasama dan hubungan akrab yg kta jalin wlaupon ada yg ak x knal..mntak maap sbb x smpat berkenalan(chewwaaahhh)..

Laayyyaaaannn

Ak tau smua puas n hepi ngn eXpoconvo ni, lgi2 utk mereka2 yg dapat jodoh..kui3.. ak pon hepi sbb time expo ni rmai ja yg sudi blanja ak makan & minum..tima kasih bebyk…jimat duit ak


Yg pling pnting tima kasih kpda smua bdak2 LOGISTIK yg sentiasa bersemangat dr awl smpai la akhir… Tanpa hgpa smua x jd expoconvo ni…

Tima kasih jgak kpada abg2 kontraktor yg agak lembab wat keja…


X lupa jugak kpada WALKIE-TALKIE yg byk berjasa..

Ak da add WALKIE-TALKIE dlm list devices yg ak suka..hahaha

Ni la eXpoconvo terbaik bg ak x kira la apa org lain ckp..!!


akhir kta, selamat hari rabu utk smua...