Sep 12, 2009

KePulanGan Yg DitunGGu

Jika anda smua sedang membaca post ini, ketahuila bahawa aku da tiada…huhu…

Tiada tu bermaksud ak xkan memblogging dr hari ni smpai abih cuti raya la…bknnya mati..Skrg ni mgkin ak tgh dok sdap tdo kt dlm bus...

Aku ketepikan smua masalah dan tekanan..ak xkira..ak mau PULANG ke umah..

ak mau PULANG kpada diriku yg asal yg hidup tnpa masalah & tekanan..org bermasalah ke aku ni..tu yg kta xtau..!! ok2..ckup2 la tu mngarut

Nnt bla ak blik UMP semula bru la bleh blogging sbb umah ak xda tenet…yyeaaarrgghh..!!

-Aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kpada smua…

-Aku nak mntak maap bebyk atas smua salah & silap yg ak da buat kt hgpa smua..

-Aku jugak mengharap sesangat sesiapa yg ada gadoh2, bermasam muka & x bertegur sapa antara mmbr ngn mmbr tu


BERmaaf2an la…udah le tu gadoh2..xda pekdahnya..!!

Bila Hari Raya ni sng skit nak mntak maap kan..klu hari2 lain malu skit…so rendahkanla EGO dan bermaaf-maafan la smentara pluang tu ada..supaya msa2 hepi, msa2 bahagia, memori & kenangan tu PULANG blik kpda kta

Kepada yg da lma x blik umah tu, jom la blik…sian kt mak bapak yg rindu sngt kt anak2 dan sedang tggu kePULANGanmu di hari lebaran..sdihnya..!!

HArgaila kasih syg yg mak bpak kta dah bgi selama niPULANG la & mntak maap kt mak bpak kta sblm mereka tiada…bila tiba msa tu nnt xda gnanya nak nangis2 nak nyesal2…

OK2..ckupla ngn sdih2 n syahdu2 smua…da secawan da airmata ni(agak masin)..hahaha...skali lgi ak ucapkan

SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN………………

Jemput2 la dtg umah ak kt kmpg PARIT KASA…tny ja kt mana umah PAKSU HALIM(bapak ak daa..) knfem org kmpg tau pny la..hahahah

Dan thun ni ak ada bju baru..!! kaler BIRU..ak tau rmai yg nak match ngn ak di hari lebaran nnt..xpa2..silakan…hehehe(sori2..agak perasan disitu) haha..ok2 sdah..smpai di sini sja kali ni..


…..Assalamualaikum…..

Sep 9, 2009

BBBooooOOOoooooOOMMMmm...!!!!

Dam dam dum..!!!

Da 18 hari kta berpuasa..time2 cmni besanya da bleh dngr bunyi2 mercun tp kt UMP ni mana bleh men mercun..Klu main jgak, maka akan dtgla lembaga yg bernama FELLOW utk mencepuk muka anda..hoho..AArrrgghh pduli apa..x kra main jgak...wooohhooo

OK la..ak nak kongsi skit pasal crta2 hujung bulan posa ni…seingt ak,msa tu ak bru berumur 10 thun..

Tiba sja 15 ramadhan, ak & mmbr2 ak iaitu MADI, Jolen & Den memulakan OPERASI…!!

Nama operasi tu ialah LETAM(LETUP+MERIAM)…tujuan operasi ialah menyediakan smua kelengkapan & keperluan utk meriam agung kami muahaha..

MUla2 kami pusing2 keliling kmpg cari PAIP ASBESTOS..x brani gna buluh sbb dlu usha crtaUSOP SONTORIAN yg mana usop n da geng x bleh raya sbb injured akibat drpd meriam buluh depa yg meletup & pecah..haha pdan muka…

Pastu cari tin milo utk tutop bontot meriam…n then beli karbaid…

AKhirnya meriam pon tersedia utk diletupkan…hahahaha…

MALAM2, lpas bukak posa ja trus pgi main meriam..ltak seketul karbaid, tmbh air skit..tutop pastu cucuh..

BBBOOOOOOOOOOMMMM…!!! Fuhh kuat gler..sgguh bangga serta sronok di situ…..

BBOOOOOOOmmm..!! ceh,..ada org lawan..!! apa lgi lawan la blik..best gla…

Eh2..mak bapak x marah ka..?? mstla marah..blik umah kena BAMBU…

FAKTA :Men meriam ni pon satu cara nak tolong org jgak…Kami slalu jgak main time2 sahur dlm kul 4.30 gitu la..

So bleh la kjut org bgun sahur..…tp niat baik kami dipandang serong..CISH..!! abih kena kejar ngn org kmpg(3 org ja sbnrnya yg kejar kami)..MERIAM AGUNG kmi depa buang ke dlm parit…huh dengki la tu…

SDih gila..huuuhhuu..thun2 berikutnya kami buat blik meriam agung kami tu…

Tu la crtanya….Kepada sesiapa yg nak men meriam kena la dptkan nasihat pakar dlu…hehe

Ak mntak tolong PAkciK GOOGLE cari gmba meriam, alih2 gmba awek cun melecun ni jgak yg keluar..sapa la dia ni..
agak seksi..ak da cut skit..hehe



Akhir kata, ak nasihatkan berhati2 kpda sapa2 yg nak blik kmpg tu…ak blik hujung mggu ni..wwoooohhoooo…Balik kmpg..oohhhooohhooo..blik kmpg..


Sep 4, 2009

PsychO

Pernah x hgpa terbaca or dgr ttg PENJENAYAH PSYCHO..??

Perogol bersiri, pembunuh bersiri & macam2 siri lgi la tergolong dlm geng2 psycho gak… Sikap keperibinatangan yg mereka tunjukkan mmg xda tandingan..

Ak bg contoh mudah la, Kes arwah NURIN JAZLIN.. knpa la sggup buat cmtu kt bdak cute tu…ish3

Ak bru terbaca artikel pasal PHILIP GARRIDO kt KOSMO!.. dia ni mmg melampau btoi tahap kebinatangannya, Org tua ni culik Jaycee Lee Dugard msa umur dia 10 thun & jdikan dia sbgai hamba seks smpaila ditemui smula bru2 ni masa umur 29thun..!!! 2 DEKAD..!!


Jaycee Lee Dugard 2 dekad jd hamba seks

Kesian btoi kt Jaycee ni..rsa cm nak nangis pon ada lpas bca ttg bnda ni... lgsg xda belas kasihan yg PHILIP bg utk dia.....sdih btoi la..apa la slah dia diperlakukan smpai mcm tu skali..??!!


NI la dia PHILIP GARRIDo..!!

Apa jnis makhluk la dia ni..?? AKAI ADA KA..??(akal ada ke x..??)
geramnya ak..Huuuuaaaaaaarrrrrggghhhhh....

klu ak dapat dia ni, ak tenyeh dia ngn CILi puas2..ak sggup pgi beli selori Cili utk org2 kampung tenyehkan plak...

ISH3...Betapa kejamnya manusia skrg ni..tp dulu pon da ada bnda2 cmni

Ted Bundy(student LAW yg ensem)-rogol dan bunuh 35 org pmpuan(80-an)

David Parker Ray-rogol,seksa & bunuh lbih 50 org since 1950

Clifford Olson-pembunuh kanak2 bersiri...dia da bnuh 11org kanak2

Ramai lg la...mlas ak nak ltak byk2..bikin panas hati sja..

Selalunya, org psycho cm depa ni ssh nak detect..luar cm besa ja, nmpk baik ja smpai para ibu tergila2 nak jadikan menantu..tp dlm sapa yg tau…??!!!! Jahatnya macam IBLIS..!!

Baik hgpa smua hati2, ntah2 jiran hgpa tu psycho..!!

So hati2 la...kenali jiran2 anda..kpda ibu bapa jga anak2 bek2..berhati2la x kira dimana jua anda berada



MAKLUMAT TAMBAHAN : KAki SkOdenG pon termasuk dlm golongan psycho..!!