Oct 19, 2009

KulOp My Fren

Adoyaaiii…skali lg ak da tgglkan blog ak bersawang………..sori-mori smua..

Ak nak bgtau stu kisah kat hgpa smua…..

Di suatu tempat bernama Kampung Pasir Pendek di negara ISketambatu tggal la Kulop ngn ibunya(Mkcik SEnah)

Al-kisahnya si Kulop ni da kemaruk sngt nak kaWen…

AKAN TETAPi….KulOp ngn ibunya sngt miskin..kais pagi makan nasi kosong..ptg2 plak x berkais(x makan la mksdnya tu).... umah pon xda..dok dlm pondok ja


So klu nak kawen, nak bg bini dia makan apa..?? xkan makan nasi kosong jgak..mst la kena ada umah, kereta n mcm2 lg..senang ckp kena kaya la..kena byk duit..

Melihatkan KuLop yg sdih, Mkcik Senah pn bertindak dan memulakan operasi mencari menantu..hehehe

Stiap pmpuan yg dia jmpa akan ditnykan ngn soklan “Kcik atau besar..??”

Smpai ada skali tu Mkcik Senah kena marah sbb tny soklan tu kt JENAB(pmpuan pling GEMUK dlm kampong)


Mkcik Senah : Kecik atau besar..??

JenaB : eh2 makcik ni..tau la sy besar, nak kutuk2 plak..kang x psal ja sy cepuk muka mkcik yg kerepot tu..bertambah kerepot plak nnt…tua ke x tua sy x kira…huuaarrgghh..bkin panas btul la..huh..!!


Lpas pusing 1 kmpg, x tercapai objektif ibu kulop…

Dia sngt berharap ada pmpuan yg akan jawab kecik..tp smuanya jawab besar..kuciwa btoi…

Ikut teori Mkcik Senah..klu sorg pmpuan tu bg jawapan "kecik" kpda soklan td tu, mksdnya pmpuan tu x perlukan rumah besar, x perlu keta besar, x perlu makan besar n mcm2 besar lg la..hoho..


Tapi..da rezeki kuLop..ada jgak org sudi kawen ngn kulop.. SIAPA…???

JENAB..!! arrrgghh kenapa..??

Of coz la sbb Jenab ska yg kecik2…lgi satu, JeNab rsa klu kawen ngn KulOp, bleh jd kurus & kecik sbb x bleh makan byk..

So termeterai la stu ikatan perkahwinan antara mereka berdua….haaaaaaaaaaaa

Oleh itu, kpda sesiapa yg gemuk,, kawen la ngn org miskin..nescaya bleh dpat bentuk bdan yg anda inginkan..




After Before

Ni la Jenab lpas setahun kawen ngn KulOp..sori ler Jenab ni terseksi plak

13 comments:

imHepPie said...

bagus..aku da dpt tips cmna nak kurus haha

eKyN said...

aku mau yg sedrhana...
sederhana dunia akhirat insyaALLAH sederhanalah kehdupan..kewangan tu bukanlah segalanya...
apepon hati yg ikhlas itu gak yg setiap org cari...


p/s : oo if aku kawen ngan org kaya, aku jd gemuk ke??omg! hahaha

lumut said...

hot jugak jenab tuh...hahaha...
teori ape neh?haha

Eazy Izzuddin said...

ops
gettu~...
xD

zudotasan said...

aku nk kawen ngn org miskin la cmni..
nk kururs..
pasni klu aku da kurus mesti hot kan..lalallaa..
perasan kan...huhuhu

Kojack de Alloohaa said...

to imheppie :
eh2 hg gmuk ka..ak ingt hg slim...

to ekyn :
bgus la klu cmtu ekyn oi...

klu kawen ngn org kaya, hg tukar perkataan kt gmbar jenab tu drpd after before kpda before after....
cmtu la jdnya nnt..huahuahua

to lumut :
haaaaa..mmg hot..teori mkcik senah la..terbukti berkesan tau..hehehe

to eazy izzuddin :
ooppsss jgak

to zudotasan :
mgkin hot(cm cacing kepanasan)
hohoho..jgn maraaahhhhh

unwanted said...

teori hendak kurus kahwin dengan orang miskin tu boleh tahan jugak..ha3

farah said...

tips yang sgt berguna.

haha.

Anonymous said...

mandai je la ko ni,teori ngarut tu..huhu

sharamli said...

nak kawen nngn 0rg gem0k?

█▓▒░♥ p a n y ♥░▒▓█ said...

hahaha xleyh pakai tul teori ko nih. tersasar. ;)

y@n@ M!B said...

ceh..model ghopenye si jenab tu..hehu ^_^

Kojack de Alloohaa said...

to unwanted :
haa..tu la..cm berkesan ja kan..hahaha

to farah :
yaa..tips yg best..hehe

to anonymous :
bkn teori ak la..tu teori mkcik senah la..

to sharamli :
eerrkk..ak xnak

to pany :
bkn teori ak la..teori mkcik senah..btoi la..cba la hg try..hahahahaha

to yana MIB :
haaa...lpas kawen ngn kulop bleh jd model trus..hebat wooo