Sep 12, 2009

KePulanGan Yg DitunGGu

Jika anda smua sedang membaca post ini, ketahuila bahawa aku da tiada…huhu…

Tiada tu bermaksud ak xkan memblogging dr hari ni smpai abih cuti raya la…bknnya mati..Skrg ni mgkin ak tgh dok sdap tdo kt dlm bus...

Aku ketepikan smua masalah dan tekanan..ak xkira..ak mau PULANG ke umah..

ak mau PULANG kpada diriku yg asal yg hidup tnpa masalah & tekanan..org bermasalah ke aku ni..tu yg kta xtau..!! ok2..ckup2 la tu mngarut

Nnt bla ak blik UMP semula bru la bleh blogging sbb umah ak xda tenet…yyeaaarrgghh..!!

-Aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kpada smua…

-Aku nak mntak maap bebyk atas smua salah & silap yg ak da buat kt hgpa smua..

-Aku jugak mengharap sesangat sesiapa yg ada gadoh2, bermasam muka & x bertegur sapa antara mmbr ngn mmbr tu


BERmaaf2an la…udah le tu gadoh2..xda pekdahnya..!!

Bila Hari Raya ni sng skit nak mntak maap kan..klu hari2 lain malu skit…so rendahkanla EGO dan bermaaf-maafan la smentara pluang tu ada..supaya msa2 hepi, msa2 bahagia, memori & kenangan tu PULANG blik kpda kta

Kepada yg da lma x blik umah tu, jom la blik…sian kt mak bapak yg rindu sngt kt anak2 dan sedang tggu kePULANGanmu di hari lebaran..sdihnya..!!

HArgaila kasih syg yg mak bpak kta dah bgi selama niPULANG la & mntak maap kt mak bpak kta sblm mereka tiada…bila tiba msa tu nnt xda gnanya nak nangis2 nak nyesal2…

OK2..ckupla ngn sdih2 n syahdu2 smua…da secawan da airmata ni(agak masin)..hahaha...skali lgi ak ucapkan

SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN………………

Jemput2 la dtg umah ak kt kmpg PARIT KASA…tny ja kt mana umah PAKSU HALIM(bapak ak daa..) knfem org kmpg tau pny la..hahahah

Dan thun ni ak ada bju baru..!! kaler BIRU..ak tau rmai yg nak match ngn ak di hari lebaran nnt..xpa2..silakan…hehehe(sori2..agak perasan disitu) haha..ok2 sdah..smpai di sini sja kali ni..


…..Assalamualaikum…..

21 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

cepat pulang ye syg! hahahaha.

maap zahir batin kojack. aku takde mood nak beraye.

azzaliena suziantie said...

selamat hari raye..
sori kalo ak de uat salah kt ko weh ;p

jgn lupe duit raye ak.
haha
btw cepat jugak doe ump tutup raye..

sharamli said...

ala..np kaler biru?

slmt hr ry

imHepPie said...

x blogging smpai abeh cuti raya???

alaa..rindu la camni...huhh xyah posa la besok..

p a n y said...

weh..
selamat ari rye juaaa. maaf zahir n batin.

farah said...

selamat hari raya,

selamat pulang ke kampung.

:)

{lumut} said...

kalau entry ni dibenarkan bakar,aku nak bakar.hehe..

jeles kot..tp xpela..
ini taon korang..pi la beraya..
tata~~
mkn2 tu igt2 sket.kang niak drh tinggi.haha

Eazy Izzuddin said...

salam lebaran...
=)

Ejay said...

nothing much to say...
just MERRY AIDILFITRI sahaja
hoho

sheema said...

kojek!! lma x dngaq cta ang.. InsyaAllah aku pi umah ang nnt..masa tu bru aku ucap slmat hari raya..

Anonymous said...

camat ari aye

.o r k e d. said...

amikla kad raye d page sy (:

SasHa Lee said...

wah kamu dah balik kampung kojack..
Celamat ari raya keh..!!
TAke care..!!
Jemput datang ke umah gak..hehehe;)

y@n@ M!B said...

slmt hari raya 2 u too..maap zahir batin..
jmpe lg pas raya..lalala~ ^_^

★ Nu♥ℜul ★ said...

selamat menyambut hari raya.
ampun maaf dipinta.

Razman said...

sungguh saket hati mendengar semua orang sudah pulang beraya...aku juga yang cuti lambat..siot..

slmt hari raye..

Eazy Izzuddin said...

Salam Lebaran....
Maaf Zahir Batin...
Ada Kad Raya Untuk kamoo....
;)

sen said...

blik bler bang?

Kojack de Alloohaa said...

to SEMUA :
sori la mmbr2 ku smua sbb x dpt nak reply smua komen...agak bz skrg ni.. ak ucapkan selamat hari raya..!! raya x abih lgi..woohhoo..!!

zudotasan said...

kojack hang mne?..
rindu ar kt ang...
lme x berblogging ngn hang....
weh selmt ari raye..

Kojack de Alloohaa said...

YAAAAAAA...ak da kembali...ak pon rindu kt hg jgak..SELAMAT HARI RAYA...!!